Nog 13 dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Tijn Scholten - WaarBenJij.nu Nog 13 dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Tijn Scholten - WaarBenJij.nu

Nog 13 dagen

Door: Tijn Scholten

Blijf op de hoogte en volg Tijn

23 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Nog 13 dagen en dan is het zover: de reis na Genandendal, het dorpje dat gelegen is in de provincie West-Kaap, Zuid-Afrika.
Voor deze reis hebben we, als groep, veel voorbereidingen gedaan. Deze zijn allemaal bijna voldaan, alleen nog een lesje met drie andere jongens, die ook meegaan naar Genandendal, voorbereiden en dan zijn alle voorbereidingen afgerond. Tijdens deze voorbereidingen hebben we ook als groep geld opgehaald voor de school in Genandendal, de naam van deze school is het Emil Weder College, met deze school is het uitwisseling project met het OBC Bemmel, de school waar ik mijn lessen volg, tot stand gekomen. Ik heb ook een uitwisselingstudent toegewezen gekregen, wat voor mij één van de vele reden was om mee te doen met dit project. Dit is een van de reden omdat dit een unieke kans is om de cultuur van een vreemd land beter te kunnen verkennen.
Ik kijk uit na deze reis en kan niet wachten om te vertrekken naar Zuid-Afrika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Tijn

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 1359

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: